A gdy pomozemy uczniowi uchwycic to powiazanie, zwrócimy oczywiscie jego uwage na róznice i podobienstwa pomiedzy tymi dwiema grami

A gdy pomożemy uczniowi uchwycić to powiązanie, zwrócimy oczywiście jego uwagę na różnice i podobieństwa pomiędzy tymi dwiema grami. Geometria płaska miałaby większe znaczenie dla uczniów, gdyby jej uczono w powiązaniu z życiem praktycznym dnia codziennego, a nie jak obecnie, w postaci wysoce abstrakcyjnej teorii. Zdaje się, że niewielu nauczycieli matematyki tak chętnie i umiejętnie zrywa z tradycją, jak to zrobił Hany G. Alway, nauczyciel gimnazjum w San Diego. Alway ułożył program oparty na doświadczeniach codziennego życia z takich dziedzin, jak żeglarstwo, zakłady na torze wyścigowym, pomiary terenowe, układanie kalendarza i powszechnie przyjęte przesądy. Pod koniec pierwszego roku Alway przekonał się, że 120 jego uczniów osiągnęło w znormalizowanym teście z geometrii wyniki powyżej przeciętnej w skali krajowej i że żaden z nich nie zawiódł całkowicie. Jednakże – oświadcza on – ten wynik wydaje się niezbyt ważny w porównaniu z poprawą wzajemnych stosunków i zdrowia psychicznego u tych wszystkich uczniów. [więcej w: endoproteza stawu biodrowego cennik, klasyfikacja chorób człowieka, darmowe leki dla seniorow ]

Powiązane tematy z artykułem: darmowe leki dla seniorow endoproteza stawu biodrowego cennik klasyfikacja chorób człowieka