Calosciowe podejscie do nauczania kladzie nacisk na powiazania zachodzace pomiedzy róznymi dziedzinami uczenia sie

Całościowe podejście do nauczania kładzie nacisk na powiązania zachodzące pomiędzy różnymi dziedzinami uczenia się. Trudność polega na tym, że uczniowie często nie widzą tego wzajemnego powiązania, które dla nauczycieli jest łatwo dostrzegalne. Potrzebne jest takie podejście do uczenia się, które zaangażuje dziecko bardziej osobiście. Podejście do nauczania z punktu widzenia postaw wydaje się być podstawą dla nauczania sprawności, wiadomości i pojęć, ponieważ uwzględnia powiązanie materiału nauczania z pojęciem ja postrzeganego. Wytwarzanie postaw wymaga, zatem, aby nauczyciel interesował się potrzebami, zainteresowaniami i przeżyciami dzieci. Nauczyciel musi interesować się również swoimi własnymi postawami, ponieważ dzieci nie będą skłonne do wytworzenia postawy, której nauczyciel nie zechce wyrobić u siebie. Ponieważ postawy wytwarzają się w powiązaniu z normami grupy, nauczanie postaw jest w dużej mierze problemem oddziały wania raczej na całą grupę klasową niż na poszczególnych uczniów. Uczenie się jest w rzeczywistości formą rozwoju. Jest czymś naturalnym i normalnym, czymś co będzie miało miejsce niezależnie od tego, czy dzieci chodzą do szkoły, czy nie. Właśnie ten czynnik rozwojowy daje uczeniu się napęd i rozmach. Właściwe uczenie się nie nastąpi jednak, dopóki dzieci nie będą do niego dojrzałe. [przypisy: dieta ziemniaki, rooibos zielony, jak oddać szpik ]

Powiązane tematy z artykułem: dieta ziemniaki jak oddać szpik rooibos zielony