Ubezpieczenie pokrycia kosztów opieki w nagłych wypadkach dla młodych osób dorosłych w ramach reformy systemu opieki zdrowotnej ad 5

Różnica w wartościach różnicy pomiędzy pozostałymi ubezpieczycielami (-0,7 punktu procentowego) była znacząca (P <0,05), ale wystarczająco mała, aby mieć ograniczone znaczenie dla polityki. Identyfikacja kierowców wyników dla innych ubezpieczycieli była trudna, ponieważ programy ubezpieczeniowe w tej kategorii, w tym wynagrodzenie pracownicze i programy ubezpieczeń zależne od środków, różnią się w poszczególnych stanach. Wizyty, na które nie było płatnika, znacząco spadły dla dwóch grup wiekowych (P <0,001 dla każdego porównania wewnątrzgrupowego), a szacunek różnicy w różnicach wynosił -1,7 punktów procentowych (95% CI, -2,8 do -0,7 ) i względny spadek o 9,1% (P <0,001). Analizy wrażliwości
Ogólnie rzecz biorąc, nasze wyniki były solidne w odniesieniu do założeń dotyczących istnienia wcześniejszych polityk państwowych zezwalających dzieciom pozostającym na utrzymaniu na pozostawanie w planach ubezpieczeń zdrowotnych rodziców po ukończeniu 19 lat, długości okresu wdrażania i wieku osób objętych leczeniem Grupa. W szczególności, znaleźliśmy pozytywny szacunek różnicy w różnicach (2,5 punktu procentowego) dla prywatnych płatników, nawet w 37 stanach, które miały rezerwy na pokrycie zależne przed wdrożeniem ACA (względny wzrost, 4,1%, P <0,001). Chociaż szacunek różnicy w różnicach dla prywatnych płatników był większy w stanach bez przepisów o pokryciu uzależnionych od okresu przedakcesyjnego (4,3 punktu procentowego, względny wzrost, 7,7%), różnica między szacunkami dla państw zi bez praw przedakcesyjnych była nieistotne (P = 0,41).
Wyniki analizy regresji obejmującej 12-miesięczny okres wymywania były podobne do tych z analizy przedstawionych powyżej prywatnych płatników, bez okresu wymywania (współczynnik różnicy w różnicach, 2,6 punktu procentowego, względny wzrost, 4,3%; 0,001). Wyniki były również podobne we wszystkich podgrupach wiekowych – na przykład porównanie osób w wieku od 19 do 22 lat (3,0 punktów procentowych, wzrost względny, 4,9%, P <0,001) oraz osób w wieku od 23 do 25 lat (3,3 punkty procentowe, względny wzrost, 5,7%, P <0,001). Wreszcie, analiza wykluczająca wizyty 26-latków, którzy mogli utrzymać (przez co najmniej pewien okres czasu) prywatny zasięg, jaki uzyskali dzięki przepisom ACA, wytworzyła podobne szacunki różnic w różnicach dla prywatnych płatników (3.4 punkty procentowe, względny wzrost, 5,7%, P <0,001).
Efekt ekonomiczny
Nasz główny wynik różnic w różnicach sugeruje, że dodatkowe 22 051 wizyt w oddziałach ratunkowych młodych dorosłych zostało opłaconych przez prywatne ubezpieczenie w roku kalendarzowym 2011, po pełnym wdrożeniu świadczenia z tytułu ubezpieczenia zależnego. Te dodatkowe wizyty stanowiły 147 milionów dolarów kosztów szpitalnych.
Dyskusja
W niniejszym badaniu krajowych roszczeń szpitalnych okazało się, że od czasu wdrożenia przepisów ACA, umożliwiających młodym dorosłym w wieku od 19 do 25 lat pozostanie w planach ubezpieczeniowych swoich rodziców, osoby w tej grupie wiekowej, które musiały odwiedzić awaryjne departament leczenia ciężkiego urazu lub choroby był bardziej narażony na ubezpieczenie niż osoby dorosłe w wieku od 26 do 31 lat, na które nie wpłynęły przepisy ACA
[podobne: badania po 50 dla mężczyzn, próba tymolowa, chirurg naczyniowy nfz ]

Powiązane tematy z artykułem: badania po 50 dla mężczyzn chirurg naczyniowy nfz próba tymolowa