Ubezpieczenie pokrycia kosztów opieki w nagłych wypadkach dla młodych osób dorosłych w ramach reformy systemu opieki zdrowotnej ad 6

Wzrost odsetka niedyskrecjonalnych wizyt objętych ubezpieczeniem prywatnym wynosił 3,1 punktu procentowego po skorygowaniu o zmiany w ubezpieczeniach dla grupy kontrolnej w celu usunięcia błędu ze świeckich trendów. W dwóch grupach wiekowych odsetek niedyskrecjonalnych wizyt w oddziałach ratunkowych objętych przez Medicaid i innymi ubezpieczycielami publicznymi pozostawał względnie stały przez cały okres badania, podczas gdy odsetek wizyt, które nie były objęte żadnym ubezpieczeniem, znacznie spadł. Nasze wyniki są zgodne z analizami krajowych danych z badań, które wykazały szacunkowe zyski w zakresie od około 3 punktów procentowych 22, 23 do 10 punktów procentowych, 11 w zależności od źródła danych i zastosowanego podejścia analitycznego. Co więcej, nasze odkrycia pokazują zmiany nie tylko w zasięgu, ale także w dostępie do opieki i korzystania z usług, obserwacje, które są zgodne z wynikami innej niedawnej analizy tego przepisu.
Na podstawie naszej wąskiej definicji niedyskrecjonalnej wizyty na oddziale ratunkowym oszacowaliśmy, że rozszerzenie zasięgu doprowadziło do 22.072 dodatkowych wizyt w oddziałach ratunkowych, które były objęte ubezpieczeniem prywatnym w roku kalendarzowym 2011, w porównaniu z rokiem 2009. Nasze szacunki sugerują, że przepisy ACA spowodowało przeniesienie 147 milionów dolarów w ramach kosztów pogotowia i kosztów hospitalizacji do prywatnych puli ubezpieczeń. W przypadku braku rozszerzenia zasięgu niektóre z tych kosztów zostałyby nieskompensowane i mogły spowodować większe straty dla szpitali i służb ratunkowych.
Potwierdzamy kilka ograniczeń naszej analizy. Po pierwsze, nasza ważona próba może różnić się od rzeczywistych, niedyskrecjonalnych wizyt w oddziałach ratunkowych, przeprowadzanych przez młodych dorosłych, chociaż nasze podejście oparte na danych krajowych poprawia ogólność. Po drugie, wyniki naszej analizy powinny być uogólnione z ostrożnością poza wąskim zbiorem niedyskrecjonalnych warunków, dla których prawdopodobnie nie wpłynęłoby na zachowanie opiekuńcze wdrożenie prawa. Po trzecie, nasza analiza opiera się na nierozstrzygniętych roszczeniach, z których niektóre mogą ostatecznie zostać pokryte przez płatnika innego niż udokumentowany płatnik. Nie ma jednak dowodów na to, że wdrożenie przepisu dotyczącego pokrycia zależnego od popytu spowodowało nagłą, systematyczną zmianę w rozpatrywaniu roszczeń lub schematach płatności w odniesieniu do płatników.
Zauważamy, że wyjściowa stopa nieubezpieczonych wizyt młodych osób w naszej próbie była niższa niż takie stawki, które zostały udokumentowane w ankietach krajowych. Okazało się, że około 17% wizyt dorosłych w wieku od 19 do 25 lat zostało zaklasyfikowanych jako nieubezpieczonych, w porównaniu z nieubezpieczoną stawką 30% dla tej grupy wiekowej w danych spisu.25 Jednym możliwym wyjaśnieniem tej rozbieżności jest to, że nieuznane roszczenia z tytułu ubezpieczenia nadliczbowego, kwalifikując jako ubezpieczone niektóre osoby faktycznie nieubezpieczone. Drugą możliwością jest to, że szpitale leczące dużą liczbę nieubezpieczonych pacjentów są niedowagą w naszych danych. Wysoki wyjściowy wskaźnik ubezpieczonych wizyt w naszym zestawie danych prawdopodobnie zmniejszył skalę proporcjonalnych zysków w zakresie oszacowanym w naszym badaniu. Ponadto młodzi dorośli z ciężkimi chorobami i urazami w naszej próbie badawczej prawdopodobnie różnią się od ogólnej populacji osób w wieku od 19 do 25 lat, zarówno pod względem składu demograficznego, jak i podstawowej ochrony ubezpieczeniowej.
Podsumowując, nasze wyniki sugerują, że umowa o ubezpieczeniu na życie zależna od ACA zwiększyła ochronę finansową dla młodych dorosłych, ich rodziców i szpitali, chroniąc je przed potencjalnie katastrofalnymi kosztami leczenia nagłych chorób.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Obsługiwane przez umowę z biurem asystenta sekretarza ds. Planowania i oceny, Departament Zdrowia i Opieki Społecznej (HHSP23320095649WC).
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Dziękujemy Ashley Henderson za pomoc w tym projekcie; oraz Andrew Bindman, Richard Kronick, Nancy De Lew, Beth Hadley, Lane Burgette, Farid Khan i Ed Burleigh za dostarczenie pomocnych komentarzy i sugestii na temat wcześniejszej wersji manuskryptu.
Author Affiliations
Od RAND, Arlington, VA (AM, KH, AK); Departament Zdrowia i Opieki Społecznej, Biuro Asystenta Sekretarza ds. Planowania i Oceny, Waszyngton, DC (KF, BDS); IMS Health, Plymouth Meeting, PA (LE); i Harvard School of Public Health, Boston (BDS).
Wyślij prośby o ponowne przesłanie do Dr
[hasła pokrewne: rehabilitacja prądy, chirurg naczyniowy nfz, rekomendacje ptg ]

Powiązane tematy z artykułem: chirurg naczyniowy nfz rehabilitacja prądy rekomendacje ptg