Ubezpieczenie pokrycia kosztów opieki w nagłych wypadkach dla młodych osób dorosłych w ramach reformy systemu opieki zdrowotnej

W 2009 r. Ponad jedna czwarta dorosłych w Stanach Zjednoczonych w wieku od 18 do 34 lat nie miała ubezpieczenia zdrowotnego.1 Istnieje kilka powodów takiego stanu rzeczy. Po pierwsze, wielu młodych ludzi wchodzi na rynek pracy na stosunkowo nisko płatnych stanowiskach, które nie obejmują oferty ubezpieczenia zdrowotnego, a inni prowadzą kształcenie policealne w instytucjach, które nie oferują niedrogiego ubezpieczenia. Po drugie, ponieważ większość młodych dorosłych jest zdrowa i ma ograniczone dochody, wielu z nich decyduje się nie kupować informacji o grupach niezrzeszonych.2,3 Po trzecie, młodzi dorośli częściej nie są bezrobotni niż osoby starsze, a zatem nie mają dostępu do sponsorowanych przez pracodawcę relacji. W 2011 r. Stopa bezrobocia dorosłych w wieku od 18 do 24 lat (19,5%) była ponad dwukrotnie wyższa niż w przypadku osób w wieku 25-64 lat (8,3%). Brak ubezpieczenia zdrowotnego sprawia, że młodzi dorośli i ich rodziny są finansowo narażeni na skutki poważnej choroby lub urazu.5 Dane sugerują, że brak ubezpieczenia wiąże się również z ograniczonym dostępem do opieki.6 Wreszcie, ponieważ prawo federalne wymaga, aby szpitale zapewniały opiekę w nagłych wypadkach. dla wszystkich potrzebujących, bez względu na możliwość zapłaty, obniżone stawki ubezpieczenia zwiększają obciążenie szpitali za zapewnienie nieopłaconej opieki. Ostatecznie, koszty te muszą zostać pokryte przez pracowników służby zdrowia lub pokryte przez przesunięcie części kosztów do inni płatnicy
Aby zaradzić tym problemom, Ustawa o przystępności finansowej (ACA) 9 wydłużyła wiek uprawniający do ubezpieczenia na podstawie ubezpieczenia zdrowotnego rodziców. Od 23 września 2010 r. Wszyscy dorośli w wieku od 19 do 25 lat we wszystkich stanach mogą uzyskać ubezpieczenie od sponsorowanego przez pracodawcę lub indywidualnie zakupionego ubezpieczenia zdrowotnego. Wcześniej przepisy dotyczące pokrycia uzależnienia zawarte w przepisach państwowych i umowach dotyczących planu opieki zdrowotnej były zazwyczaj mniej hojne niż postanowienia ACA.10
Kilka badań wykazało, że nowa ustawa zmniejszyła liczbę nieubezpieczonych młodych osób dorosłych, zwiększając stawki prywatnych ubezpieczeń.11,12 Jeden niedawny raport na temat danych z Centrów ds. Kontroli i Zapobiegania Chorobom (CDC) oszacował, że przepis ACA rozszerzył zasięg do dodatkowych 3,1 miliona młodych dorosłych.13 Chociaż wyniki te są zachęcające, niewiele wiadomo na temat roli, jaką ekspansja pokrycia odegrała w zapewnianiu ochrony finansowej osobom prywatnym i podmiotom świadczącym opiekę zdrowotną. Aby wypełnić tę lukę w wiedzy, przeprowadziliśmy badanie w celu ustalenia, czy odsetek młodych dorosłych objętych ubezpieczeniem prywatnym na niedyskrecjonalne wizyty w oddziałach ratunkowych w poważnych przypadkach, takich jak złamania kości długich, zwichnięcia i urazy wewnątrzczaszkowe, zwiększył się po wdrożeniu przepisu ACA.
To, czy, kiedy i gdzie dana osoba szuka opieki zdrowotnej, zależy od wielu czynników, w tym od statusu ubezpieczeniowego.14,15 Ponieważ korzystanie z wielu rodzajów usług zdrowotnych zmienia się, gdy osoba nabywa ubezpieczenie, może być wyzwaniem, aby określić, czy ekspansja zasięgu wpływa na dostęp i przystępność. Aby rozwiązać ten problem, zawęziliśmy naszą ewaluację do szeregu nieprzewidywalnych i poważnych warunków, w których pacjenci będą szukać opieki w oddziale ratunkowym, niezależnie od ich statusu ubezpieczeniowego.
[patrz też: transkrypcje nagrań, agencja statystów, inhibitor korozji ]

Powiązane tematy z artykułem: agencja statystów inhibitor korozji transkrypcje nagrań