ZACHOWANIE SIE DZIECI A NORMY CZLOWIEKA DOROSLEGO

ZACHOWANIE SIĘ DZIECI A NORMY CZŁOWIEKA DOROSŁEGO. Kiedy badamy historię wychowania, uderza nas różnorodność motywów, które miały wpływ na rozwój szkolnictwa. Głównym spośród tych motywów jest dzisiaj, oczywiście, troska o dobro dzieci. Nasze interesowanie się dobrem dzieci jest jednak wielostronne i może maskować również i inne motywy. Okres dzieciństwa był tradycyjnie uważany za kłopotliwy i mniemano, że im prędzej dzieci wyrosną z tego okresu, tym będzie lepiej dla wszystkich. Dawniej rodzice niewątpliwie uważali, że główną funkcją wychowania jest zmusić dzieci, aby zachowywały się tak jak dorośli. Gdybyśmy powiedzieli, że takie poglądy dziś nie istnieją, nie byłoby to zgodne z prawdą. Nie można zaprzeczyć, że dzieci często zachowują się w sposób, który rodzicom przeszkadza. Dzieci nie są zdolne do brania udziału w zajęciach człowieka dorosłego, rodzice muszą więc albo zrezygnować z niektórych swoich ulubionych roz rywek, albo zorganizować opiekę dla dziecka. Fakt, że dzieci potrzebują nadzoru, że domagają się często zwracania na nie uwagi i okazywania im miłości, również odrywa rodziców od innych ich obowiązków. [więcej w: forum kulturystyczne, transkrypcje nagrań, Badanie psychologiczne na broń Poznań ]

Powiązane tematy z artykułem: Badanie psychologiczne na broń Poznań forum kulturystyczne transkrypcje nagrań